iCar2 Vgate INTERFEJS OBD2 ELM327 BLUETOOTH

a852

Nowy produkt

Interfejs Vgate iCar2 Bluetooth przeznaczony jest do diagnostyki pojazdów wyposażonych w standardowe złącze diagnostyczne OBD2. Zasilany jest z gniazda OBD2, nie wymaga baterii, nie trzeba go również wyjmować z auta, ponieważ ma wbudowany automatyczny wyłącznik, po 30 minutach przechodzi w tryb uśpienia

Więcej szczegółów

10 Przedmioty

54,99 zł brutto

Więcej informacji

VGATE ICAR2 ELM327

Interfejs diagnostyczny Bluetooth 3.0

Interfejs Vgate iCar2 Bluetooth przeznaczony jest do diagnostyki pojazdów wyposażonych w standardowe złącze diagnostyczne OBD2. Zasilany jest z gniazda OBD2, nie wymaga baterii, nie trzeba go również wyjmować z auta, ponieważ ma wbudowany automatyczny wyłącznik, po 30 minutach przechodzi w tryb uśpienia. Zestaw zawiera płytę CD z oprogramowaniem i fabryczne opakowanie typu BOX.





Współpracuje większością programów diagnostycznych:
SDPROG (pl), Piston (pl), Torque, ScanMaster, ScanTool, FiatEcuScan, MultiEcuScan, OPELtestPL, ScanMaster-ELM i wielu innych.


Podstawowe funkcje interfejsu (mogą być różne w zależności od zastosowanego oprogramowania):
-odczyt / kasowanie kodów błędów
-odczyt parametrów w czasie rzeczywistym takich jak np. prędkość, obroty silnika, ciśnienie doładowania, temperatura płynu chłodzącego, ciśnienie oleju, położenie przepustnicy itp.
-kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MILWyłączyć MIL
-odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES)
-odczyt kodów usterek oczekujących
-odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta
-pobieranie danych na zewnętrzne nośniki w różnych formatach w celu późniejszego wydrukowania
-pomiar wielu innych parametrów

Obsługiwane formaty transmisji:
-SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)
-SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)
-ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)
-ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)
-ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)
-SAE J1939 CAN(29bit ID,250*Kbaud)
-USER1 CAN(11*bit ID,125*Kbaud)
-USER2 CAN(11*bit ID,50*kbaud)

System OBD2 na świecie funkcjonuje orientacyjnie od:
-USA i Azja od 1996r
-Europa i pozostałe od 2000r auta z silnikami benzynowymi, od 2004r auta z silnikami wysokoprężnymi


Instrukcja obsługi LINK

Produkty powiązane

4 innych produktów w tej samej kategorii: