Nowy iCar3 Vgate INTERFEJS OBD2 ELM327 BLUETOOTH Zobacz większe

iCar3 Vgate INTERFEJS OBD2 ELM327 BLUETOOTH

a853

Nowy produkt

Interfejs Vgate iCar3 Bluetooth przeznaczony jest do diagnostyki pojazdów wyposażonych w standardowe złącze diagnostyczne OBD2. Zasilany jest z gniazda OBD2, nie wymaga baterii, nie trzeba go również wyjmować z auta, ponieważ ma wbudowany automatyczny wyłącznik, po 30 minutach przechodzi w tryb uśpienia

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

55,99 zł brutto

Więcej informacji

Interfejs diagnostyczny Bluetooth 3.0

Interfejs Vgate iCar3 Bluetooth przeznaczony jest do diagnostyki pojazdów wyposażonych w standardowe złącze diagnostyczne OBD2. Zasilany jest z gniazda OBD2, nie wymaga baterii, nie trzeba go również wyjmować z auta, ponieważ ma wbudowany automatyczny wyłącznik, po 30 minutach przechodzi w tryb uśpienia. Zestaw zawiera płytę CD z oprogramowaniem i fabryczne opakowanie typu BOX.





Współpracuje z programami:
TORQUE - na ANDROID SYMBIAN WINDOWS MOBILE, PCMSCAN, Maxitest, MAXIECU, ScanXL-ELM, DashCommand-ELM, GM Mode 22 Scan Tool by Terry, OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters, OBD Logger by Jonathan Senkerik, OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij, obd2crazy.com, ScanTool.net, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC, ScanMaster-ELM, ScanXL, FiatEcuScan, MultiEcuScan, OPELtestPL,SDPROG PL, itp.


Funkcje:
-Odczyt/kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD / CAN
-Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL
-Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda,sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.)
-Odczyt kodów usterek oczekujących
-Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta
-Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES)
-Pomiar mocy silnika (KM)
-Pomiar innych parametrów od 0-100 km/h


Obsługiwane protokoły:
-SAE J1850 PWM(41.6Kbaud)
-SAE J1850 VPW(10.4Kbaud)
-ISO9141-2(5 baud init,10.4Kbaud)
-ISO14230-4 KWP(5 baud init,10.4 Kbaud)
-ISO14230-4 KWP(fast init,10.4 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(11bit ID,500 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(29bit ID,500 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(11bit ID,250 Kbaud)
-ISO15765-4 CAN(29bit ID,250 Kbaud)
-SAE J1939 CAN(29bit ID,250 Kbaud)
-USER1 CAN(11 bit ID,125 Kbaud)
-USER2 CAN(11 bit ID,50 kbaud)


System OBD2 na świecie funkcjonuje orientacyjnie od:
-USA i Azja od 1996r
-Europa i pozostałe od 2000r auta z silnikami benzynowymi, od 2004r auta z silnikami wysokoprężnymi

Produkty powiązane

5 innych produktów w tej samej kategorii: