KESS 4.036 V2.32 DPF FAP EGR ECU CHIP-TUNING Zobacz większe

KESS 4.036 V2.32 DPF FAP EGR ECU CHIP-TUNING

a899

Nowy produkt

KESS V2.32 4.036

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

436,00 zł brutto

Więcej informacji

Przedmiotem oferty jest interfejs KESS V2.32 4.036 wraz z zestawem osprzętu widocznym na zdjęciach w aukcji.

Dane techniczne:

  • Nazwa modelu: Kess V2
  • Wersja oprogramowania: V2.32
  • Wersja Firmware: V4.036
  • Funkcje: Narzędzie do odczytu / zapisu zawartości Ecu

Czym jest interfejs?

KESS i K-TAG to dwa oddzielne urządzenia do odczytu zawartości sterownika silnika, dzięki którym zrobisz chip tuning , usuniesz FAP / DPF / EGR / IMMO / klapy wirowe, a nawet zrobisz korektę przebiegu czy też skopiujesz cały sterownik.

To genialne urządzenie obsługuje prawie wszystkie samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, łodzie motorowe  a w połączeniu z K-TAGIEM staje się jednym z najlepszych zestawów  do chip tuningu.

KESS vs. K-TAG - różnice?

KESS posiada funkcję odczytu po OBD jak i na stole w tzw. Boot Mode.

K-TAG ma możliwość odczytu na stole przez Boot Mode i przez złącze BDM.

K-TAG nie ma możliwości odczytu przez OBD, a KESS nie odczytuje po złączu BDM.

Który wybrać?

Najlepszym wyborem jest zakup obydwu interfejsów razem, gdyż one się wzajemnie uzupełniają!

Chiptuning - co to jest?

Chip tuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Daje radość z jazdy i podnosi Twoje bezpieczeństwo na drodze. Pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo – szybszy, sprawniejszy, palący mniej paliwa. Chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent Twojego auta. Takie rezerwy istnieją także w autach bez turbiny.

Jak to możliwe?

Samochód posiada urządzenie nazywane sterownikiem silnika (ECU). Jest to komputer odpowiadający za pracę silnika w każdych warunkach prędkości i obciążenia. ECU dysponuje wiedzą o tym, jak sterować paliwem i zapłonem w dowolnych warunkach. Parametry wpisane do ECU są przygotowane tak, aby trwałość auta była jak najwyższa, ale jednak niekoniecznie tak, aby silnik rozwijał największą moc i moment obrotowy i palił najmniej paliwa.

Dlaczego?

Nie każdy dba o swoje auto. Fabryka celowo obniża osiągi silnika aby zabezpieczyć go przed awarią w wyniku niewłaściwej eksploatacji. Silnik niekiedy długo pracuje pomimo uszkodzeń elementów sterowania, bywa zasilany paliwem złej jakości, a używane materiały eksploatacyjne są nie wymieniane w terminie.

Jak to działa?

Podłączamy interfejs do gniazda diagnostycznego w naszym samochodzie i zczytujemy wsad. Następnie modyfikujemy nasz fabryczny wsad za pomocą specjalnych programów (np. WinOLS) lub wgrywamy gotowe wsady. Wgrywamy nasz zmodyfikowany wsad i cieszymy się "podrasowanym" autem.

Współpraca:

Interfejs współpracuje z wieloma najczęściej spotykanymi sterownikami silnika (ECU) w tym najnowsze wersje BOSCH EDC17, EDC16, EDC15, MEx.x, DELCO, SIEMENS SID, MAGNETI MARELLI, DELPHI, DENSO, SAGEM, MOTOROLA i inne... Pełną listę obsługiwanych aut znajdziesz niżej na aukcji.

W zestawie :

  •  Interfejs diagnostyczny KESS,
  •  Zestaw adapterów jak na zdjęciach,
  •  Przewód USB,
  •  Płyta DVD
  •  Pudełko

11 innych produktów w tej samej kategorii: