KESS 5.017 V2.23 ONLINE DPF FAP EGR ECU Zobacz większe

KESS 5.017 V2.23 ONLINE DPF FAP EGR ECU

a818

Nowy produkt

KESS V2.23 5.017 ONLINE EU

Więcej szczegółów

1 Przedmiot

Ostatnie egzemplarze!

616,55 zł brutto

Więcej informacji

Przedmiotem oferty jest interfejs KESS 5.017 v2.23 w wersji europejskiej wraz z zestawem osprzętu widocznym na zdjęciach w aukcji. Wersja NO TOKEN LIMIT.

KESS V2 5.017 Obsługa oprogramowania układowego dla płytek drukowanych w internecie - dodano 140 protokołów (wspiera większą ilość aut niż wersja 4.036) bez token Limited!

Dane techniczne:

Nazwa modelu: Kess V2 Master

Wersja oprogramowania: V2.23

Wersja Firmware: V5.017

Modele samochodów: w przypadku samochodów osobowych i ciężarówek, rok nie jest ograniczony

Języki: angielski / niemiecki / hiszpański / włoski / portugalski / francuski

Funkcje: Narzędzie do odczytu / zapisu zawartości Ecu

Dlaczego wybrać KESS V2 V5.017 z czerwoną płytą PCB:

1. Najlepiej wykonana płyta PCB.

2. Lepsza wydajność, funkcjonalność oraz więcej obsługiwanych protokołów sieciowych.

3. Można używać podczas korzytania z internetu, nie posiada limitu tokenów.

4. Obsługa wielu języków.

5. Łatwy do użytku, Odczytuj i zapisuj ECU bezpośrednio przez port OBD2, nie trzeba demontować ECU z samochodu, łatwy w użyciu.

6. Brak przycisku resetowania, brak klucza USB, brak ograniczeń tokenów i przetestowany przez wielu użytkowników.

7. Poprawione wycięcie na płytce PCB.

Odczytasz i zapiszesz nim m.in.:

- EDC15

- EDC16

- EDC17

- MED17

- DELPHI 3.4, 3.5

- oraz inne

Odczytane wsady z wyżej wymienionych sterowników można edytować w zakresie:

- programowe wyłączenie filtrów DPF/FAP

- programowe wyłączenie sond NOx

- programowe wyłączenie zaworów EGR/AGR

- programowe wyłączenie klap wirowych

- zmiana charakterystyk pracy silnika tzw. chip tuning

- usuwanie błędów DTC ( pojedynczych lub pakietów )

Urządzenie to pracuje na układzie najwyższej jakości NXP LPC2478.

Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/Win7/Win8

Czym jest interfejs?

KESS i K-TAG to dwa oddzielne urządzenia do odczytu zawartości sterownika silnika, dzięki którym zrobisz chip tuning , usuniesz FAP / DPF / EGR / IMMO / klapy wirowe, a nawet zrobisz korektę przebiegu czy też skopiujesz cały sterownik.

To genialne urządzenie obsługuje prawie wszystkie samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe, autobusy, łodzie motorowe  a w połączeniu z K-TAGIEM staje się jednym z najlepszych zestawów  do chip tuningu.

KESS vs. K-TAG - różnice?

KESS posiada funkcję odczytu po OBD jak i na stole w tzw. Boot Mode.

K-TAG ma możliwość odczytu na stole przez Boot Mode i przez złącze BDM.

K-TAG nie ma możliwości odczytu przez OBD, a KESS nie odczytuje po złączu BDM.

Który wybrać?

Najlepszym wyborem jest zakup obydwu interfejsów razem, gdyż one się wzajemnie uzupełniają!

Chiptuning - co to jest?

Chip tuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Daje radość z jazdy i podnosi Twoje bezpieczeństwo na drodze. Pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo – szybszy, sprawniejszy, palący mniej paliwa. Chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw, jakie zostawił producent Twojego auta. Takie rezerwy istnieją także w autach bez turbiny.

Jak to możliwe?

Samochód posiada urządzenie nazywane sterownikiem silnika (ECU). Jest to komputer odpowiadający za pracę silnika w każdych warunkach prędkości i obciążenia. ECU dysponuje wiedzą o tym, jak sterować paliwem i zapłonem w dowolnych warunkach. Parametry wpisane do ECU są przygotowane tak, aby trwałość auta była jak najwyższa, ale jednak niekoniecznie tak, aby silnik rozwijał największą moc i moment obrotowy i palił najmniej paliwa.

Dlaczego?

Nie każdy dba o swoje auto. Fabryka celowo obniża osiągi silnika aby zabezpieczyć go przed awarią w wyniku niewłaściwej eksploatacji. Silnik niekiedy długo pracuje pomimo uszkodzeń elementów sterowania, bywa zasilany paliwem złej jakości, a używane materiały eksploatacyjne są nie wymieniane w terminie.

Jak to działa?

Podłączamy interfejs do gniazda diagnostycznego w naszym samochodzie i zczytujemy wsad. Następnie modyfikujemy nasz fabryczny wsad za pomocą specjalnych programów (np. WinOLS) lub wgrywamy gotowe wsady. Wgrywamy nasz zmodyfikowany wsad i cieszymy się "podrasowanym" autem.

Obsługa wielu języków:

angielski, włoski, niemiecki, francuski, portugalski, hiszpański

11 innych produktów w tej samej kategorii: