SKANER DIAGNOSTYCZNY TCS CDP BT WOW OBD2 V8.0 Zobacz większe

SKANER DIAGNOSTYCZNY TCS CDP BT WOW OBD2 V8.0

a955

Nowy produkt

10 Przedmioty

280,00 zł brutto

Więcej informacji

Skaner diagnostyczny TCS CDP z płytą główną V8.0 i oddzielnym multiplekserem V3.0 na przekaźnikach NEC EB2-4N3.

Główne funkcje:

  • Typ połączenia: USB, Bluetooth
  • Typ złącza: OBD II, EOBD
  • Dodatkowe: czytnik kart microSD
  • Kompatybilność: Windows 7 i nowsze (32 i 64 bit), Windows 8, Windows 10
  • Odczyt i kasowanie kodów usterek
  • Adaptacje
  • Podgląd parametrów samochodu podczas jazdy
  • Aktywacja lub dezaktywacja tempomatu, świateł do jazdy dziennej etc.
  • Kodowanie kluczyków
  • Auto test/diagnoza

i wiele innych

Współpracując z komputerem klasy PC, stanowi wyjątkowo użyteczne narzędzie dla każdego niezależnego warsztatu. Możesz wykonywać diagnostykę seryjną (OBDII/eOBD), odczytać/skasować kody błędów, wykonać reset serwisowy, odczytać dane bieżące, wykonywać aktywacje, regulacje oraz procedury kodowania. Urządzenie jest wyposażone w 16 pinowy przewód połączeniowy (J1962/ISO 15031-1)

Nasze urządzenie jest dwupłytowe, Multiplekser TCS+RELAY V3.0 na przekaźnikach NEC i płyta główna TCS MAIN V8.0

Oferowany skaner jest w pełni kompatybilny z wersjami oprogramowania 2014.2 / 2014.3 / 2015.1 / 2015.3 / Wurth WoW 5.008

Cechami charakterystycznymi samochodów obsługujących system OBD2 są:

  • 16-pinowe złącze
  • posiadanie dwóch lub więcej czujników tlenu - sond λ
  • specjalna naklejka pod maską lub przy chłodnicy informująca o emisji spalin i posiadaniu certyfikatu OBD2

Urządzenie potrafi wykonać:

  •  odczyt oraz kasowanie błędów ze sterowników,
  • odczyt wartości/parametrów rzeczywistych podzespołów (w formie graficznej, w formie listy przedefiniowanej bądź utworzonej przez użytkownika),
  •  wykonać testy elementów wykonawczych,
  • auto-test, samo-diagnoza,
  • wykonać kodowania/adaptacje sterowników oraz podzespołów (czujnik kąta skrętu, EGR, przepustnica, turbina itd.),
  • wykonać kalibrację/reset wtryskiwaczy,
  • aktywować lub dezaktywować różne funkcje (np. tempomat, światła do jazdy dziennej itd.),
  • wykonać kodowanie kluczyków,
  • wykonać regenerację/wypalanie filtra cząstek stałych,

  i wiele innych

  • Dostęp do systemów pojazdów:

silnik, abs, srs, immo, funkcje deski rozdzielczej, kasowanie inspekcji, klimatyzacja, skrzynia biegów i wiele innych!

A ponadto zrobisz tym interfejsem:

* odczyt wersji i systemu sterownika

* odczyt błędów

* kasowanie błędów

* kodowanie i programowanie systemów

* programowanie kluczy i immo

* podgląd bieżących wartości mierzonych w postaci danych cyfrowych i wykresów

* test elementów wykonawczych

* kasowanie crash data airbag

* kasowanie inspekcji serwisowej

* Elektronika silnika

* Automatyczna skrzynia biegów

* Pompa diesla elektronika

* Systemy hamowania Abs

* Poduszki powietrzne Airbag i SRS

* Klimatyzacja

* Deska rozdzielcza

* Wspomaganie elektryczne kierownicy

* Immobilizer

* Centralny zamek , alarm fabryczny

* Moduł komfortu

* Radio , systemy nawigacji , Telewizja

* Elektryczne szyby

* Nawigacja satelitarna

* Szyberdach elektronika

* Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)

* System pomocy przy parkowaniu

* Regulacja zasięgu świateł (Ksenony)

  i wiele wiele innych

Przy pomocy Multidiag PRO+ można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:

* kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),

* inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,

* podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.)

* adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)

* test podzespołów i kalkulatorów

* kodowanie kalkulatorów

* testowanie elementów wykonawczych itd

* cofanie hamulca elektrycznego

* ustawianie nowych klocków

* zmiany w ustawieniach

* zmiana języka (jeśli takowy jest zapisany w pamięci )

Inne cechy:

-odczyt i kasowanie kodów usterek, możliwość ich zapisu i wydruku z drukarki komputera PC

-wysterowanie podzespołów wykonawczych silnika, ABS, systemów komfortu, klimatyzacji i innych

-odczyt bieżących parametrów pracy systemów

-regulacje i nastawy podstawowe

-kodowanie jednostek sterujących (ABS, Klimatyzacja, komfort)

-diagnoza linii CAN (m.in. BMW, Fiat, Opel, Peugeot, Renault, Saab,VW, Volvo)

-diagnostykę pokładową w standardzie OBD II/EOBD

-wyjątkowa technologia multipleksowa zastosowana w przewodach testowych

-współpraca z komputerem stacjonarnym albo przenośnym (notebook) oraz Palmtopem, możliwość instalacji na wielu PC .

REJESTRATOR LOTU

Dzięki funkcji rejestratora lotu możesz rejestrować parametry w czasie rzeczywistym podczas jazdy samochodem. Podczas nagrywania można naciskając przycisk podświetlić konkretny błąd, dzięki czemu jesteś w stanie zbadać wykryty błąd w późniejszym czasie. Jest on wyposażony w czytnik kart microSD, co wyklucza potrzebę posiadania komputera. Karta pamięci nie jest zawarta w pakiecie.

SPRAWDZANIE NAPIĘCIA

Po podłączeniu do pojazdu, urządzenie sprawdzi napięcie akumulatora i automatycznie dostosuje się do poziomu napięcia pojazdu 12 lub 24 V. Jeśli napięcie będzie zbyt wysokie lub zbyt niskie, ostrzeże Cię zarówno dźwiękiem, jak i światłem, a także otrzymasz ostrzeżenie poprzez wyświetlenie ikony baterii w oprogramowaniu diagnostycznym.

NUMER PODWOZIA VIN

W oprogramowaniu jest inteligentna funkcja, która pozwala odczytać numer podwozia z pojazdu, który chcesz zdiagnozować. Gwarantuje to, że właściwy model i rok zostaną wybrane automatycznie. Ponadto automatycznie wybierany jest również kod silnika dla pojazdów, które są powszechnie dostępne na rynkach.

 

ISS

Inteligentne skanowanie systemu (ISS) skanuje wszystkie systemy w pojeździe i wyświetla kody błędów, które są przechowywane w każdym systemie. Oszczędza to czas i pozwala uzyskać szybki przegląd aktualnego stanu całego pojazdu. Po zakończeniu ISS możesz wybrać konkretny system kontrolny, aby dalej analizować wyniki.

 

ISI

Inteligentna identyfikacja systemu (ISI) identyfikuje i wybiera automatycznie typ kontrolera zamontowanego w pojeździe. Zapewnia to poprawną realizację sesji diagnostycznej z odpowiednimi parametrami.

FUNKCJA RAPORTU

W tej zakładce funkcji będziesz mógł zobaczyć adaptacje i korekty, które są możliwe dla konkretnego pojazdu, bez posiadania pojazdu w pobliżu. Wraz z tekstami pomocy możesz planować i być skutecznym w swojej pracy; nawet w złożonych sytuacjach.

FUNKCJA OBD

Jest wyposażony w unikalną technologię multipleksera, która pozwala na jej stosowanie we wszystkich rodzajach pojazdów, niezależnie od poziomu napięcia i standardów komunikacyjnych. W przypadku pojazdów, które nie korzystają ze standardowego złącza 16-pinowego, oferujemy kompletny zestaw certyfikowanych i dostosowanych kabli i zestawów adaptacyjnych (dostępne na innych aukcjach)

 

UNIWERSALNY

W przypadku większości funkcji OBD, takich jak regulacje i programowanie, dostępne są szczegółowe instrukcje i teksty pomocy, które pomogą Ci w diagnozowaniu. Znajdziesz tu krok po kroku informacje o wymaganiach wstępnych, przygotowaniu i realizacji różnych funkcji; dzięki czemu nawet najbardziej skomplikowana funkcja jest łatwa do wykonania

5 innych produktów w tej samej kategorii: