REGULAMIN 

1. Czas realizacji zamówienia:

Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco (dni robocze pon.-pt.).

W przypadku przedłużenia się wysyłki przedmiotu klient zostanie o tym poinformowany (w przypadku opóźnienia wysyłki minimum o 7 dni roboczych). W przypadku gdy termin oczekiwania będzie dla klienta zbyt długi, klient ma prawo zrezygnować z zamówienia bez ponoszenia konsekwencji.

Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 14 dni od zakupu głównie z powodu złych warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, problemów technicznych itp.  

Maksymalny termin realizacji zamówienia zgodny z przepisami prawa wynosi 30dni

_____________________________

2. Faktura VAT:

Dane do faktury VAT należy podać po zaznaczeniu opcji "faktura VAT". Do w/w celów nie służy pole "wiadomość dla sprzedającego". Informacje tam zawarte nie będą brane pod uwagę. 

_____________________________

3. Odbiór osobisty:

Jest możliwy w sklepie RaCom przy ulicy Hallera 10 lok.61 15-814 Białystok.

Przed odbiorem osobistym prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem pod numerem 

85-674-93-91 

W chwili odbioru prosimy powołać się na ofertę ze strony www.racom.com.pl

_____________________________

4. Koszty wysyłki:

Cena wysyłki uzależniona jest od cennika DHL, DPD, Poczty Polskiej, Ruch i InPost. Ceny zawierają opłatę przewoźnika i podatek VAT 23%. Poczta Polska nie jest płatnikiem VAT. Do standardowej ceny przesyłki w Poczcie Polskiej doliczany jest podatek VAT 23%, który znajduje się na dowodzie zakupu kupującego.

_____________________________

5. Dowód sprzedaży

Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT 23%.

_____________________________

6. Niezgodność towaru z umową (rękojmia)

W przypadku niezgodności towaru z umową klient (konsument) może zwrócić zakupiony

produkt.

Rękojmia dla firm jest wyłączona.

_____________________________

7. Zwrot towaru w ciągu 14 dni

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wstanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nie uszkodzone i nie będą nosiły żadnych śladów użytkowania tj. rys, otarć itp. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu.

Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres podany przez sklep. 

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, oryginał paragonu zakupu.

Prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży dotyczy tylko konsumentów, czyli osób nieprowadzących działalności gospodarczej. Zwrot od przedsiębiorców jest możliwy tylko wtedy, gdy zakup nie został dokonany w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Zwrot towaru nie przysługuje również klientom, którzy dokonali "rezerwacji", czyli wybrali sposób płatności i odbioru osobistego "Płatność przy odbiorze". Zakup dokonany w ten sposób jest traktowany jako rezerwacja.

_____________________________

8. Opis przedmiotów

Sklep PPHU Racom dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.

Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.

Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością,w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy.

Zdjęcia podane na aukcji mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru.

_____________________________

9. Przesyłka pobraniowa

W przypadku gdy przesyłka pobraniowa wróci nie odebrana przez klienta, firma PPHU Racom wystawia fakturę na poniesione straty (tj. koszt wysyłki przesyłki pobraniowej, koszt odbioru przesyłki zwrotnej nie odebranej przez klienta i inne koszty z tym związane).

W razie nieuiszczenia opłaty roszczenie zostanie skierowane do firmy windykacyjnej w celu egzekucji.

_____________________________

10. Ochrona prawna

Opisy aukcji są autorstwa Rafała Wonickiego i podlegają ochronie prawnej.

Kopiowanie w części lub całości, a także tworzenie dzieł zależnych jest zabronione.

Podstawa prawna: USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 24 poz. 83) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)