PRODUKTY BĘDĄ REJESTROWANE W SERWISIE TYLKO I WYŁĄCZNIE Z WYPEŁNIONYM ZGŁOSZENIEM:
http://racom.com.pl/images/help/zgloszenie_serwisowe.pdf
Do odsyłanego, kompletnego, uszkodzonego urządzenia należy w przesyłce załączyć:
- w/w dokument "Zgłoszenie Serwisowe" (wypełniony)
- KOPIĘ dowodu zakupu (paragonu lub FV)
Reklamacja niektórych produktów jest realizowana przez zewnętrzne serwisy niezwiązane z firmą PPHU Racom.
REKLAMACJE WYSYŁAMY NA ADRES:
PPHU Racom Dział Serwisu
ul. Hallera 10 lok.61
15-814 Białystok
Przed odesłaniem reklamacji prosimy o wcześniejszą informację na adres: sklep@racom.com.pl
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14dni
1. Czas realizacji zamówienia:
Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco (dni robocze pon.-pt.).
W przypadku przedłużenia się wysyłki przedmiotu klient zostanie o tym poinformowany (w przypadku opóźnienia wysyłki minimum o 7 dni roboczych).
W przypadku gdy termin oczekiwania będzie dla klienta zbyt długi, klient ma prawo zrezygnować z zamówienia bez ponoszenia konsekwencji.
Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 14 dni od zakupu głównie z powodu złych warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, problemów technicznych itp.
Maksymalny termin realizacji zamówienia zgodny z przepisami prawa wynosi 30dni
2. Dowód zakupu:
Do każdego zamówienia standardowo dodawany jest paragon fiskalny, w przypadku chęci otrzymania faktury VAT prosimy o taką informację podczas składania zamówienia wypełniając odpowiednie pola w formularzu.
3. Odbiór osobisty:
Jest możliwy w sklepie RaCom przy ulicy Hallera 10 lok.61 Przed odbiorem osobistym prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem pod numerem 85 674 93 91 w celu ustalenia dostępności interesującego Państwa towaru.
4. Jakość
Wszystkie produkty oferowane w sklepie PPHU Racom są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Chyba, że treść aukcji mówi o tym, że produkt jest używany.
5. Zwrot towaru w ciągu 14 dni
Formularz do pobrania:
www.racom.com.pl/images/czesci/zwrot%20towaru%2014dni%20racom.docx
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za nie zawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wstanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nie uszkodzone i nie będą nosiły śladów użytkowania tj. rys, otarć itp. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania (o tyle, o ile opakowanie nie jest jednorazowym, np. fabryczny blister) w celu obejrzenia towaru,a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres podany przez sklep. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, oryginał paragonu zakupu oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
Sklep wciągu 2dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania, rozwiązanie umowy zostaje rozpatrzone pozytywnie i zapłata zostaje konsumentowi zwrócona w ciągu 14dni roboczych. Prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży dotyczy tylko konsumentów, czyli osób nie prowadzących działalności gospodarczej. W przypadku zwrotu towaru przy zakupie na fakturę VAT zwroty są ustalane indywidualnie. Zwrot towaru nie przysługuje również klientom, którzy dokonali "rezerwacji" towaru, czyli wybrali sposób płatności i odbioru osobistego. Zakup dokonany w ten sposób jest traktowany jako rezerwacja, a nie zawarcie umowy. Sklep również nie przyjmuje w formie zwrotów komputerów/laptopów/urządzeń mobilnych z zainstalowanym dodatkowym oprogramowaniem, które nie było zainstalowane fabrycznie. Każda ingerencja w oryginalne oprogramowanie przekreśla możliwość zwrotu w ciągu 14dni. Również nie jest możliwe zwrócenie urządzeń do których dołączone jest oprogramowanie z kluczem rejestracyjnym czy takie, które kupując oddzielnie jest płatne (np. dyski twarde z oprogramowaniem NERO, nawigacje z kluczami do płatnych map, itp.).
6. Ochrona prawna
Opisy aukcji są autorstwa Rafała Wonickiego i podlegają ochronie prawnej. Kopiowanie w części lub całości, a także tworzenie dzieł zależnych jest zabronione. Podstawa prawna: USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 24 poz. 83) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)