OP-COM INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY DO OPEL V1.99

A242

Nowy produkt

INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OP-COM V1.99

Interfejs przeznaczony dla aut z koncernu GeneralMotors.

Poradzi sobie z autami marki Opel jak i Vauxhall.

Produkt oparty o chip PIC18F458, który pozwala na aktualizacje FW poprzez FLASH.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

539,99 zł brutto

Więcej informacji

1. Obejmuje prawie wszystkie samochody Opel, nawet nowe samochody z diagnostyką opartą na CAN-BUS, takie jak Vectra-C, Astra-H, Zafira-B.

2. Program pozwala odczytywać i kasować kody usterek, wyświetla dane na żywo, umożliwia wykonanie testu wyjściowego.

3. Program obsługuje wiele jednostek sterujących, takich jak silnik, automatyczna skrzynia biegów, ABS, poduszka powietrzna, moduł chłodzenia silnika, zespół wskaźników, elektroniczna kontrola klimatyzacji, jednostka kontroli nadwozia i wiele innych.

4. Ponieważ Opel używa wielu pinów w złączu OBD, interfejs diagnostyczny działa jak multiplekser i wybiera odpowiedni pin do komunikacji.

PIN3, PIN7, PIN8, PIN12 = łącze szeregowe (ISO9141, KW81, KW82, KWP2000)

5. Zostaną wyświetlone kody błędów wraz ze wszystkimi dostępnymi informacjami:

Pełny opis tekstowy kodu błędu

Pełne informacje o stanie (obecne, nieobecne, przerywane)

6. Możesz wydrukować, zapisać lub skopiować kody usterek z dowolnej aplikacji. Z okna kodów błędów możesz przejść bezpośrednio do okna bloków pomiarowych.

7. Program pokazuje informacje o bloku pomiarowym na wielu modułach sterujących, możesz samodzielnie wybrać dowolną pozycję z listy.

8. Program może wyświetlać jednocześnie 8 parametrów bloku pomiarowego. Częstotliwość próbkowania zależy głównie od protokołu komunikacyjnego. Na przykład starszy system, taki jak silnik Omega-B X 25 DT (ISO-9141-2) może być bardzo wolny w czasie komunikacji, podczas gdy nowsze urządzenia Multec lub Bosch są szybsze (za pomocą KWP-2000), a najnowsze jednostki sterujące oparte na CAN są bardzo szybkie.

Możesz także uruchomić testy wyjściowe na wielu kontrolerach.

PIN6-PIN14

PIN3-PIN11

PIN1

HSCAN - dwuprzewodowy, szybkobieżny CAN-BUS, 500 kb / s

MSCAN - dwuprzewodowy, średniej prędkości CAN-BUS, 95 kb / s

SWCAN - Single-wire, CAN-BUS o niskiej prędkości, 33,3 kb / s

9. Otrzymasz informację zwrotną o stanie aktywowanego wyjścia. Pomoże Ci to łatwiej odnaleźć uszkodzenia. Z OP-COM możesz wczytać klucze do immobilizera i kluczy zdalnych do centralnego zamka drzwi.

10. Możesz także zresetować i zaprogramować następujące elementy związane z immobilizerem: ECM, BCM, IPC.

Będziesz potrzebował kodu bezpieczeństwa pojazdu, który można znaleźć w CAR-PASS.

Możesz także zresetować i zaprogramować przypomnienie o odstępie między przeglądami w Astra-G, Zafira, Corsa-C, Meriva

Za pomocą oprogramowania można kodować poduszki powietrzne SAB6 i SAB8.

Cechy:

1. Interfejs diagnostyczny jest oparty na porcie USB, więc nie będzie ŻADNYCH ZGODNOŚCI, z konwerterami szeregowymi na USB.

2. Szybkość komunikacji przez USB-BUS wystarcza, aby poradzić sobie z niesamowitą prędkością szybkich systemów CAN-BUS, która wynosi obecnie 500kbps. Jest to główny powód, dla którego tylko interfejs oparty na porcie USB jest dostępny dla CAN-BUS.

3. W porównaniu do TECH2, która jest narzędziem dealerskim (z kartą 32 MB + interfejs CANdi), cena OP-COM jest dość przystępna.

30 innych produktów w tej samej kategorii: